09/09/2019

Wat hebben we afgelopen zondag een prachtige dag gehad met een mooie opbrengst voor de Stichting ALS Nederland en Stichting Metakids. De verbinding en energie die met zo’n dag tot stand komen zijn bijzonder en geven veel positieve vibes.

Mede dankzij uw deelname en/of sponsoring hebben we een opbrengst van ruim € 32.000,- behaald. Hartelijk dank daarvoor!

De beide stichtingen zijn blij met de donatie, zij hebben het geld hard nodig. Helaas zijn voor de ziekte ALS en metabole ziekten nog steeds geen medicijnen waar de patiënten die aan deze ziekten lijden beter van worden. Het is dus hard nodig dat er onderzoek gedaan kan blijven worden zodat er veel toekomstig leed bespaard kan blijven.

Voor de organisatie van het Lions ALS Golfevent is het een voorrecht geweest hier een bijdrage aan te kunnen leveren en met uw bijdrage voor dit mooie resultaat te kunnen zorgen.

Nogmaals hartelijk dank!

We kijken er naar uit om met u in 2021 de derde editie van het ALS Golfevent Dirkshorn wederom op uw steun en deelname te mogen rekenen.

Hartelijke groeten,

Commissie Lions ALS Golfevent Dirkshorn