Lid worden van LC Anna Paulowna e.o.?

Lionsclub Anna Paulowna e.o. zet zich net als alle Lionsclubs in voor de samenleving door fondsen te werven voor, of immateriële hulp te verlenen aan goede doelen. Interesse in de samenleving, de wil om de handen uit de mouwen te steken en de mogelijkheid om belangeloos tijd te geven aan de inzet voor anderen, zijn de belangrijkste eigenschappen van een Lion.

Het lidmaatschap van onze Lionsclub staat open voor iedereen, maar lid worden kan alleen op voordracht van een ander Lionslid.  Het lidmaatschap is vrijwillig maar niet vrijblijvend! Aanwezigheid op clubbijeenkomsten is essentieel om de vriendschapsbanden te onderhouden en deelname aan activiteiten te bevorderen. Onze club bestaat uit mannen met levenservaring, sociaal betrokken, betrouwbaar, die met plezier tijd vrij maken om samen actief te zijn.

Bijeenkomsten
2e donderdag van de maand,18:30 uur
locatie: wisselend

Lezingen
4e donderdag van de maand, 20:00 uur
locatie: wisselend

E-mail club: Anna.Paulowna@lions.nl

E-mail goede doelen: lionsap@hotmail.nl

Ben jij ook zo iemand?  Stuur ons dan een mail.

Na ontvangst nemen wij contact z.s.m. contact met je op om nader kennis te maken.

We Serve!

Voorzitter Ledenwervings Commissie